Eih92 Allah belasını versin öylelerinin bütün gece ıslak bekletmek hangi vicdana sığar? Ben asla işi zor şartları zor bahanelerini kabul edemem devlet onlara bu iş için para ödüyor gönüllü işi değil yaptıkları ha bu iş zor yapamıyoruz diyolarsa bu işi hakkıyla yapıyomuş gibi her ay maaşı alıp cebe atmayacaklar gidip yapabilecekleri bi iş bulacaklar🤔 ben markette çalışıyordum çok zor bi sektör inanın iş yükümde çok fazlaydı ama beden yorgunluğumu hiç düşünmezdim baktım müşterilerle uğraşırken içten içe cinnet geçiriyorum artık tahammülüm kalmamış verdim istifamı çıktım ekmek yiyorum ben ordan müşteri mi tersleyeyim yanlış bence hizmet sektöründe yapılmaz sağlık da bi tür hizmet sektörü hemde hassas bir hizmet asla iş zor bahanesi geçmez