DlstM Artun Allaha havale ediyrm böyle insanları böyle dr hemşire olmaz olsn ya ne demk böyle insan olmaz olsn gerçtn yaa devlet hast berbat eger durumnz biraz varsa özele gitmeye çalışn özellikle doğumda gerçtn Allah yardımcımz olsn 🙏🏻Bnde malatyalıym bu arada
Cinars16 Artun cok uzuldum gecmis olsun bende devlette dusunuyorum oglum olucak insallah adida artun olucak 😌😌😌sizinde artun sanirim
DlstM Artun özelde de bu konuyu dr la en başta konuşmk lzm norml doğum istiyosan ona göre bn önceden konuştm inşAllah kısmet olursa tabi norml ypmk isterm kısmet🙏🏻
seyma281015 Meddythemama Ne olacaktı ki sanki. Benim gibi bisürü insan var o hastaneden şikayetçi. Yıllardır böyle hastane değil kasaphane.
PembeKoala Onlar hergün doğuma girip birilerini doğurtmaktan bıkmış olabilirler ama bizde hergün doğum yapmıyoruz sanki keyiften bağırıyor inliyor insanlar,herkesin acı eşiği farklıdır acısı farklıdır doğumu farklıdır hemşireler ve böyle yorum yapam düşüncesiz insanlar kendileriyle mukayese yapmayı bırakabilseler keşke 🖕🏻
Yurdanur Artun benim tanıdığımda öyle oldu canım 3 gün süründü hastanede kızın annesi demiş nolur sezeryana alın herşey normal alamayız diyorlarmış annesi bi gidip göreyim kızımı demiş sancı odasına gittim tek başına atmışlar en dibe kusuyodu yanında bi allahın kulu yoktu dedi kadın ağlayarak anlattı
Artun seyma281015 dilim damağım kurudu bir damla suyu zorla veriyorlar su su diye bağırıyorum bir tane abla sağolsun ilgilendi ondan suyu istiyorum ordan ebeler bağırıyor o sana su getirmek zorunda deil onun işi var deyip beni yerin dibine sokup sokup çıkardılar.allaha havale ediyorum onları
PembeKoala Artun ay yeter nolur bunlar insan olamaz ya psikolojik olarak sizi bitiriyorlar çektiğiniz acıyamı yanacaksınız size edilen muameleyemi , en mutlu gününüzü mahvedenleri Allaha havale ediyorum umarım bi şekilde yaşattıklarını yaşarlar
PembeKoala seyma281015 valla bu önemsiz bişey değil şikayet edebildiğiniz heryere şikayet edin hatta keşke isim soyisimlerini alsaydınız ben olsam uğraşırdım onlarla belki o zaman biraz insafa gelirlerdi yada bu işi yapmazlardı pislikler