Artun Bana da tansiyonunu kontrol altında tutacaz diyip yatırdılar, suyumu patlattı doktor, doğuracağımı anlayınca bi telefon edeyim bari dedim ettirmediler, doğurana kadar bebeğim çıplak kalacak diye ağladım. 6 saat yatakta sancı çektim kimse kalk yürü demedi. Lavman yaptı hemşire tek başıma tuvalete gönderdi orada doğuracam sandım. Bebeğin kafası görününce doğumhaneye tekerlekli sandalyede gittim çocuğun kafasına mı oturacam diye ağladım 😂 çatala çıkarken inerken yardım eden de olmadı aynı şekilde. Dikişler bitene kadar uzaktan baktım yavruma vermediler yanıma. Ankara Zekai Tahir Burak Hastanesi. Bunu da belirtirim hiç çekinmeden.