Meryemirrr İnci. Gökçe. Elif güzel bence bende 26 haftalık hamileyim bulamadım daha kızıma isme karar veremedim
lotusflowers reyhan96 öncelikle o isimlerden koymamanıza çok sevindim. Klasik isim olarak benim hoşuma gidenler asena, gökçe, bilge, suzan, leyla, ayla
Sezensezen1 Tufu2 evet biraz öyle😂😂 ama ben ismimi çok beğeniyorum benim ismim olmasa kızıma koyardım
reyhan96 ikincibahar_08 zeynep demeyin bana 🥲 en sevdiğim isim hatta ilk gebelikten beri kızım olursa koyucaktım sonra eşimin çocukluk aşkı varmış zeynep 😂 vazgeçtik . Ama çok güzel ve temiz geliyor o isim bana
ikincibahar_08 reyhan96 ayy çok kötü olmuş ya bende aybüke ismini istemistim eşim bence koymak istemezsin sonra duyarsın falan ben baştan söyleyeyim dedi söyledi iyi ki söylemiş bende öyle vazgeçmiştim🤣
reyhan96 elif457_ kuzeni m yeni doğum yaptı onun kızının ismi gerçekten bir kız çocuguna bu kadar yakışır bir isim okdar hoş duruyo ki seslenince
elif457_ reyhan96 ayy biz değiştirdik onu yaaa babamıza söylemesi zor geldi diye elay olacak artık değişemez siparis verdim isimli aksesuar
reyhan96 Yardımcı olan fikir verekn herkese çok teşekkür ederim sanırım kızımın ismi mihra olucak 🤍 Rabbim tüm gebe kardeşlerimin yardımcısı olsun sağlıkla dünyaya gelsin bebişleriniz inşallah ❤️
Maviice Sude💜 Anlamı da güzel ve klasik sayılır bence fikir olsun. Deniz ve Güneş de hiç eskimeyen isimlerden ☺️
Deletedmom_297 reyhan96 Gerçekten sizin beğenmediğiniz isimleri çok beğenerek koyan insanlar var siz beğenmeyebilirsiniz ama bir yerde birileri aşık olarak koyuyor o isimleri klasik isim arayışına girmişsiniz Ayşe fatma hatice elif kübra büşra merve klasik isimlerde çok yok malesef siz yapmamışsınız ama yorumlarda dalga geçilmiş bazı isimlerle hiç hoş değil onların koyduğu isimlerde güzel değil ama kime göre neye göre 😅
reyhan96 Deletedmom_297 begenmemek değilde etraftan çok duyunca bi soğuma geliyo insana yoksa çoğunun anlamları çok güzel zaten 🌸 çok afedersinizde taş bile doğursanız inanın dünyanın en güzel bebeği senin bebeğin oluyo o yuzden her anne içine en çok ne siniyosa onu koysun . Hepsi bir melek olarak geliyor zaten dünyaya 🥰😍 ben oğlum ilk doğduğunda inanamıyodum dünyada böyle bir güzellik yok diye şimdi bebeklik fotoraflarına bakınca şaşırıyorum bu çocuk bu kadar çirkin değildi ya diye 😂😂🥹
reyhan96 Maya07 şarkılar yazılan türkanada bunu demezsin bee 🫠😂😂 hiç aklıma gelmemişti türkan bu platformu bu yuzden seviyorum 🥰