H_selooo reyhan96 Eşimle böyle bi liste yaptık arasından seçicez artık belkide daha ekleriz üstüne ☺️
Ahsen21 reyhan96 bende önce Ahsen düşünüyordum ama ablam koydu😒 şimdi de ezel yaren düşünüyoruz fikir olur belki 🌸
Hatnbnr reyhan96 benimde kızım olacak ben duru koymayı düşünüyorum çevremdekilerde ipek ırmak bide Alara ismi var onlarda çok hoşuma gitti
Tufu2 Sezensezen1 ayy çok güzel bizimde melisa cok hosumuza gidiyor ama muhafazakar sülalemiz için fazla seküler 😂😂😂😂😂
Sezensezen1 Tufu2 evet biraz öyle😂😂 ama ben ismimi çok beğeniyorum benim ismim olmasa kızıma koyardım
almila1723 reyhan96 bizde Almila ismini düşünüyoruz fakat çevredekiler söyleyemiyor birde aklımızda Gökçe ismi var 🥰
Aysunays reyhan96 Klasik isimleri beğeniyorsunuz sanırım. İpek, Aylin, inci, Ayla, selen, Ahsen Sinem geldi şu an aklıma
Minimeee Selma, Belkıs, Nevin, Leman, Jale, Nilüfer, Asuman, Melike, Nihal, Türkan, Belgin, Lale, Gülin….
katlav reyhan96 kızımın adını Leyla koyacağım 🌸 eşim ile ortak kararımız bu. Ama sadece ben isim koyacak olsaydım. Sezen ya da Ayla koymak isterdim. Neyse ki Leyla ve Ayla isimleri seslerden benzer 😊😊