reyhan96 ben iki hafta önce oğlum olacağını öğrendim. Ama eğer kızım olsaydı Güneş koyacaktım. Hem Türkçe, hem antin kuntin değil, hem de bana çok sıcak ve güzel geliyor. İsmi ne olursa olsun sağlıklı, uzun ömürlü, mutlu, iyi kalpli bir insan olsun inşallah. Adıyla yaşasın 🙏🏼