ebruuuuuummmm insAllah stres yapma Allah’a sığın Allah’ın izniyle bir şey olmaz bende de lekenme ve rahim ağrısı var şuan
Bebek yerleşiyor normal zaten
Ama dikkat et aktif kan, kanama, pıhtı görsen direkt bekleme hastaneye git
İlk gebeliğimiz haliyle korkularımız oluyor:)