meryys iyc Kese yok bizde tek kesede aralarında zar varmış hiç belli değildi yandan çıktı 😂 birde ben perinatolojiye gidiyorum her ultrosanum detaylı geçiyor ona rağmen görülmedi
dil_n ebruuuuuummmm ebruuuuuummmm benim Sat 4 ağustos ama geç döllenme henüz bebeği göremedim Keseyi gördüm ama
meryys iyc Ben 1 kere beta baktırdım 4+1 de 357 olması lazımdı. Nisanda hamileyken yine aynı zamanda kızımı 777 ile öğrendim daha yüksekti onun değeri ama 12.haftada kaybettik