En son 5 haftalikken gittim hastaneye keseyi gördük dahada gitmedim çarşamba günü gidicem nasipse bebisimi görmeye ne bulantı var ne kusma arada adet olacakmışım hissi oluyo diğer iki gebeligimde böyle değildi iki kizimda çok kusardim hamile olduğumu öğrendiğim zamanlar bu hamileligimde kusma yok bulantida yok 7 +6 olucaz hastaneye gittiğimizde kalp atışını duyarmiyim bezelyemin bilmiyorum aşırı heyecanlıyım 🥰🤍