Sizdenbirii1 sancıyı ister istemez anlıyosunuz kasılma sonrası adet sancısı gibi bende o şekilde ilk gebeliğimdede aynıydı tam alt kısımda saplanmış gibi keskin bi agrı oluyo herkezde nasıl bilmiyorum ama benim ilk gebeliktede nstde 34 35 haftamda sancım hep 80 90larda çıkıyodu o sancıyla 39+6ya kadar gitmiştik bunda nolur bakalım🙈