gozde91 Kdkdjd_737 27.haftada 1 kiloydu. Ben bu haftadan sonra zorlanmaya başladım sanki yürürken falan alt karnım acıyor
Gizmmis Kdkdjd_737 28+5 Pazar günü 29 olcaz doğurcam diye çok korkuyorum iyice ağırlaştım serklajlıyım bugün extra kötüyüm nedense miğde bulantısı, rahim kasılmaları, bel ağrısı, halsizlik hepsi bugün toplandı 🥴
minikari gozde91 yalnız bende sanıyordum 28 haftalık oldum yeni kasıklarım da baskı var ama benim bebek aşağıda hareketleri de hep kasıkta son bir kaç gündür zor yürüyorum ya
Zeynzeyn Bende 29+5 bugün göbeğimin alt tarafında ağrı oldu biraz uzanınca geçti. Ve bel ağrım artmış durumda sizde durumlar nedir en son 3 hafta önce gitmiştim normalde haftaya randevum ama devam ederse şikayetlerim yarın gideceğim.
2boysmotherr 29 haftayım bende hergün şey diorum dogurmazsam iyi sancım oluyo arada karnım çok kasılıyo taş gibi oluyo bacak aramda felaket bi agrı başından beri o agrıyı çekiyorum gerçi pervis kemiği diolar yatakta dönemiyorum agrısından o derece magnezyum kalsiyum vitamin herşeyi kullanıyorum randevum haftaya bakalım söylicem nstye baglansam sancım çıkar kesin diorumda belkide evham yapıyorum hayırlısıyla günümüz dolsaydı bi😂
Kdkdjd_737 2boysmotherr benimde kasılıyor sertleşiyor yatakta zor dönüyorum bacaklarıma kramplar giriyor
Sizdenbirii1 2boysmotherr sancınız olduğunu nasıl anlıyosunuz kasılmalar bendede var da o yüzden soruyorum
2boysmotherr Kdkdjd_737 ayy aynı aynı ilk oğlumdada yaşıyodum bunları 30dan sonra zaten yalancı sancılr çekmeye başlanıyo ilkinde yaşıyodum o yalancı sancıları sürekli 30dan sonra bakalım nolcaz şimdiden böyleyiz bide bende su fazlalıgı var korkuyorumda sancı geldikce kasılmam oldukca
2boysmotherr Sizdenbirii1 sancıyı ister istemez anlıyosunuz kasılma sonrası adet sancısı gibi bende o şekilde ilk gebeliğimdede aynıydı tam alt kısımda saplanmış gibi keskin bi agrı oluyo herkezde nasıl bilmiyorum ama benim ilk gebeliktede nstde 34 35 haftamda sancım hep 80 90larda çıkıyodu o sancıyla 39+6ya kadar gitmiştik bunda nolur bakalım🙈
Kubrakopuz53 Kdkdjd_737 29+3 1723 gr su fazlalığı ve bebek iri şekerden dolayı her hafta perinatolojiye gidiyorum 🫠