Gizmmis Papatyam7134 insanın içine doğuyormuş gerçekten dün nst de sancı çıktı acil yatış yapıldı ve dünden beri sürekli ilaç yüklemesi yapıyorlar ciğer geliştirici veriyorlar hakkımızda hayırlısı olsun inşallah biraz daha sabreder minikler
Papatyam7134 Gizmmis geçmiş olsun canım benim belki doğum eylemi ilerlemez. İlerlersede yapcak bişey yok rabbim miniğine sağlıkla büyümeyi nasip etsin
2boysmotherr Sizdenbirii1 benim karnım tamamen kasılıyo canım tek taraflı değil bendeki belki normaldir bu durum su fazlalıgım var die benim korkum ondan bakalım hayırlısıyla haftalarında gelsinlerde 🤲🏻
Sizdenbirii1 2boysmotherr su fazlalığı yapıyormuş canım korkma bişi olmaz inş benimde bazen tek taraflı bazen hepsi
Ehjfjsjs Kdkdjd_737 29+4 haftalıkken 1407 ydi canım bugün 33 olduk yeni geldim kontrolden de 🩷 midem de ağrı oluyor baskı yapıyor artık yanlardan çok vuruyor kolu bacağı çıkacak sanıyorum 😁
Kdkdjd_737 Ehjfjsjs İnan ki 29+2 ama o kadar hareketli yanlarımı delecek vura vura çok sert hissediyorum 😄
gozde91 minikari ben doktora gidince bi soracağım ama geçen sefer sorduğumda dinlendikçe geçiyorsa bi sorun olmaz demişti