Sevgiiss ikbal kaygusuz hocaya gidiyorum ben. çok memnunum. güler yüzlü ilgili, baştan savmıyor bebekle ilgili her şeyi ayrıntılı inceliyor. çalıştığım için cumartesileri gidiyorum ben ama haftasonu için randevu bulması çok zor oluyor hafta içleri randevu kolay bulunuyor