sennosew eğer cumartesi gününe randevu alırsanız baya yoğunluk oluyor ve mutlaka bekliyorsunuz (en fazla 20 dk) o da her zaman böyle olacak değil. Hastası çok çünkü çok tercih edilen bir dr. Fakat sizin tüm sorularınızı cevaplıyor, rahatlatıyor. Bunların haricinde çok ayrıntıcı hiç bir detayı atlamıyor. Ben kendisinden doğum paketi almıştım pzt sezeryan olacağım. Bu süreçte hiç pişman olmadım 🌸