Petrikor1 evet memnunum ben, ilk gittiğimde bi enerjim tutmamıştı bi kere daha şans vereyim dedim sonrasında çok sevmeye başladım, çok güler yüzlü çok ilgili konuşması falan, randevularımız pek gülemli geçiyor sadece numarasını vermedi bende talep etmedim henüz ama istesem verir mi bilemiyorum. siz sevgi hanımdan numara aldınız mı iletişim için