Zeynep20020 Ben geçen cuma kontrole gittim doğumhaneye yönlendirdiler nst de bir sancım çıkmıştı alttan muayene ettiler birşeyim çıkmadı pazartesi tekrar kontrole gel dediler sonra cumartesi akşam 5 de sancılarım hafif hafif başladı akşama doğru sıklaştı gece de 5 dakikada bir gelmeye başladı hastaneye gittik sabah 10:00da da doğumum gerçekleşti 😍