Jasvcl öyle düşünmeyin biz sadece elimizden geleni, kendimize düşeni yapmaya çalışıyoruz. bazen hiçbir şey yapmayanlarınki erkenden kendiliğinden gelebiliyor biraz da rahat olmamız lazım her şey bizim elimizde değil akışına bırakmamız iyi olur bunları söylüyorum ama ben de tam yapabilmiş değilim. ara ara hafif kasılmalar geliyor çok seviniyorum sonra odaklanınca geçiyor hemen sanki vücudum doğumu başlatmaya çalışıyor ama bir tarafım da ona direniyor gibi