Zeynep20020 Mystil25 suni sancının 2 . Dakikasında bebeğin nabzı düştü . Acil sezeryana alındım bebek pisliğini yemişti
Mystil25 Zeynep20020 yok😂 doktorumu aradım biraz daha beklemek istediğimi söyledim haftaya cumaya kadar süre verdi eğer gelmezse suni ile başlatılacak yarın 40a gireceğim
Mystil25 Zeynep20020 bugün gittik hiç sancım da yok açılma da yokmuş bir kaç gün daha kendi sancımı bekleyeceğiz bakalım yoksa suni ile başlatacak😞
Zeynep20020 Mystil25 Allah yardımcınız olsun inşallah 🥲 haber verirsiniz merak ettim sizin bebeğin keyfini 🤭🤭
Mystil25 Zeynep20020 tabiki haber vereceğim inşallah akşam bu egzersizleri yaptım bacaklarım tutmuyor😁
bilgemomy Elifmammy ay maşallah benim de Salı son dedi cuma çağırdı kontrole inşallah cuma olmadan başlar benimde düzenli olarak sizin gibi bi geliyor gidiyor ama nişanım dün geldi 2 cm açıklık var birde
bilgemomy Mystil25 hayırlısı olsun 4 saat az değil , hayırlısını iste yapacak bişey yok bebişler nasıl gelmek istiyorsa 💖🥹