Eren1 Nrdnkrts Baklavaseverim peroksizom elifayaz112_ MorKelebek54 senay122 szcgly12 CrushMom d Söyledim kızlar güzel karşıladılar hayırlı olsunlar ddiler az büyük görmcem soğktu okadar szcgly12 senay122 elifayaz112_ peroksizom
CrushMom Eren1 senin dostun buna zaten sevinir. Görümcende kardeşinin hatrına biraz sıcak davransaymış pes ya bu insanları anlamıyorum.
elifayaz112_ Eren1 aman boşver görümceyi çay kaşığı gibiler zaten arada ortalığı karıstirip giderler tabi her görumce degil 😊😄 kaynanam iyi karşılamıs artık yağsın yemekler 😄 Eren1
Eren1 CrushMom valal öyle kuzum zaten bu yüzden mesafeliydim artık ellimden geleni ben yaptım gerisi onlarda gururumu bıraktım bır köşeye
Eren1 elifayaz112_ sağol cnm valla ordayken hemen çay yaptrdı krep yapmıştılar koydu onume kızdı ye diye felan
elifayaz112_ Eren1 ohh afiyet olsun bundan sonra hamileliğin rahat geçer canın bir şey çekerse kayınvaliden sana yapar da 😊
Eren1 senay122 aynen öyle cnm ben adım attım artık sevinip mutlu olmalarına onlara kalmış kaynvalıdem hayırlı olsun dedi üç görmcmee öyle sevndıler ama büyük görmcm soğuktu hep öyle nedense
Eren1 nidosh senay122 Eren1 MorKelebek54 kızlar görümcem aradı annem tatlı alsın getirsin bunhaberi tatlısız veedi diyor diğer gelinleri acaba böylemi verdi tövbe ya ne dedim ben nasıl alıyım kocam burdamı ben kendı derdimdeyim yaptıklarına buyrun bakın ahahah hak ettim ama 😂😅 Cemree995 Baklavaseverim szcgly12 peroksizom CrushMom EmellC Nrdnkrts Havin49_ Havin49_ Karanfill visnelicheescake
Eren1 elifayaz112_ inşAllah cnm inan yemek yiyemıyorum mahfoldum en azından bıraz rahat ederdim birde ele güne karşı iyi olr ama eşimi ikna edemıyorum ara annenle knş bilsin yanımdasın bana bırak diyor birşeyde yapmaz
nidosh Eren1 kalp atışını görmüşsünüz. Görmekle duymak aynı yani sağlıklı bir gebelik sonuçta. Biz de 14.haftaya kadar dinlemedik
senay122 Eren1 her zaman tabiki Her zaman her şeyin üstesinden gelirsin her zaman çok güçlü olduğunu unutma Sen kendin çok güzel bir annesin Bunları hep hatırlat kendine mutlu olacağın şeylerle kal ❤
Nrdnkrts Eren1 o zaman kayinvaliden kendini düşünsün ve akıllı olsun oğlu ne demiş soyleyim izleyelim ona göre yol çizelim demiş
Baklavaseverim Eren1 inşAllah hak ederler birtanem ama çok zor malesef iyi insanın kıymeti bilinmiyor 🥺🥺
Eren1 Nrdnkrts bakalım artık nasıl olcak en azından ben kendıme kalbımın merhametimin laşk olduğu şeyi yaptım gerisini kendılerine bıraktık