Eren1 bencede söyle ama uyar biraz zaman geçene kadar hiç kimseye söylemesin bende öyle yaptım 2 aylık oldum kalbini dinledim sonra kendi anneme söyledim uyardım kaynanama söyledim uyardım sorun olmamıştı daha çok ilgi alaka oluyor hatta ben eve daha süpürge bile atmamisim yemek asla yapmam 6 aylık olucaz 1 hafta sonra ama hala çok dikkat ediyoruz