Eren1 öncelikle hayırlı sağlıkşa kucağınıza alın bebişinizi benim görüşüm kim ne yaparsa kendine yapar unutmayım bu yüzden siz iyilik yapın tüm iyilikleriniz size kalır bu sizin kendinize olan değeriniz olun size ne yaptıysa öyle kalsın siz güzel yapın haber verin hamile olduğunuz bu eşinizin gözünde sizi daha değerli kılar 😍