Hizliveofkeli bu konu hep benim de zihnimi karıştırır. Biz topluma faydalı çiçek insanlar yetiştirmeye uğraşırken, diğer yandan milletin üreyip sokağa saldıkları ile uğraşıyoruz.
Kendimce şuna karar verdim: çocuğumu erkenden bir dövüş sporuna yazdıracağım. Özellikle karate çok küçük yaştan eğitim verilebiliyor. Çocuk hem sosyalleşir hem de savunma tekniği öğrenir diye düşünüyorum. Mesela eşim kahveye giden bir tip değil. Ama oğlumuz 3-4 yaşına geldiğinde götürmesi taraftarıyım. Biraz maskülenlik öğrensin diye.