Kızlar hafta sonu aşırı üzüldüğüm bi mevzu oldu. Ne yapacağımı şaşırdım. Çocuğumun şiddet eğilimi olmaması için elimden geleni yaptım ki çok şükür çok naif asla kimseye zarar vermeyen bir çocuk oldu. Şu an 37 aylık. Kreşe de gidiyor. Bugüne kadar ne silahlarla oynattım ne asker polis bişey vs. Eski kreşinde bir çocuk sürekli zarar veriyordu. Öğretmenleriyle de görüştüm arada çocuklar arasında oluyor hemen müdahale ediyoruz vs dediler. Hafta sonu oyun alanına götürdüm. Orda ondan daha ufak tefek bir çocuk geldi buna önce sarıldı sonra ittirdi yere düşürüp üzerine çıktı. Baya patakladı yani. Bizimki canım çok yanıyor yapma demekle yetindi. Çok üzüldüm bu sefer çocuğum kendini bile savunamayacak kadar uzak mı mevzuya diye. Ben mi bir hata yapıyorum acaba diye. Sonrasında uzun uzun konuştum kimseye zarar vermemelisin ama kimsenin de sana zarar vermesine izin vermeyeceksin diye. Bu konuda ne yapabilirim lütfen yardımcı olun bana.