Hizliveofkeli Kuzum öğretmenim ben, tavsiyem çocuğu fanusta yetiştirmemeniz yönünde. Evet biz anneler olarak çocuğumuzu koruyup iyilik yaptığımızı düşünüyoruz ama aslında çocuklar hayatın içindeki kötülüklerin de bilincinde olmalılar. Örnek veriyorum ona vuran biri olduğu zaman ilk önce bağırmasını sonra bir daha yaparsa onun da ona vurmasını öğretmelisiniz. Ne yazık ki ezilmesi durumunda ileride özgüvensiz ve içe kapanık bir çocuk ortaya çıkar. Taciz durumlarında bile sessiz kalır ve duygusal istismara da maruz kalabilir. Bu sırada ona günlük hayattan görevler de vererek çocuğunuzu hayata dahil edin özgüveni gelişsin, örnek veriyorum salatayı beraber yapın, çorba karıştırmasına izin verin (kaynamaya yakın değil tabiki ilk başlarda), dökecekse döksün kıracaksa kırsın bu şekilde öğrenecek neyin doğru neyin yanlış olduğunu 🙏🏻