vanilya_kokusu_ sezeryan dogum yapmadim ama bende cok kokruyorum nabzim yukseliyor diye biraz arastirdim sordum sezeryan dogum yapnlarda anestezi doctors baslarinda olutormus galiba nabzin yukseldigini gordugunde anliyomus Panik yaptigini O an sakinlestirci veriyormus galiba ama ISTE bizim sorunumuz hastneye gireer girmez nabzin yukselmesi oncesinde de sakinlestirci verilmiyirmus bebek icon kotu our diye allah yardimcimiz olsun bol bol dua edip rabbime sigincaz yapcak biseyimiz yok birde semussebile yessarah diye bi ayet var dogumda kolaylik saglamsi icin basinda besmele cekerek bol bol oku el mubdi cellle celeluhu zikride hamilelikte korku icin onuda cek baska yapcak biseyimiz yok insallah saglikla sibhatle kucagimiza aluriz 🤲