Başından beri yaşıyorum anca demir depon boşalmıştır demir takviyesine devam dedi ebe ve magnezyum iyi geliyormuş ikisine de devam ettiğim halde aynı devam bazen bayılacak gibi oluyorum ama kardiyolog dedi iki kişilik yük var normal, kalbin iyi, ilaç versem bebeğin kalbi durur sabredeceksin, olay bundan ibaret. 32. haftadayız.