İlk gebeliğimde benim de ara ara kalp çarpıntım oluyordu ama fazla takmıyordum şimdi ikinciye hamileyim hastaneye gidince neler olacaklarını artık bildiğim için daha çok panik yapıp kalp çarpıntım oluyor ama emin olun doğumdan sonra geçiyor 🤲 allahım yardımcınız olsun 🩷