Ece45 Deletedmom_787 canım benim ilk öğrendiğimde 45,8 2 şer gün arayla 189 ve 1077 ye yükseldi bende şuan doktordayım hatta bekliyorum
Minasuu22 Deletedmom_787 Normal bence canım bir tık daha yüksek olabilirdi ama sorun yoktur bence içini ferah tut🥰
Deletedmom_787 Minasuu22 çok erken öğrendim gebeliği bunun etkisi var mıdır ? Sağlıksız gebelik olsa değer düşerdi ya da artmazdı demi?
Cokistersengelerbence Deletedmom_787 canım arasında 2 gün varsa artış normaldir. Doktorla görüşmen en sağlıklısı💕
Deletedmom_787 Cokistersengelerbence 2-3 gün var canım doktor 2 katı artmış gebelik var deriz artık dedi bundan sonra kadın doğuma git dedi
raksanayusifova Deletedmom_787 Ben kan değerinden anlamıyorum askim blmiyorumki,🥺 umarım sonuçların gönlüncedir😍🙏kendini strese sokma iyi olucak bak görüceksin hamileyimmm diğe bir post atıcaksın😍😍
EmellC Deletedmom_787 canim pazartesi 21 carsamba (2gün sonra) 40larda cuma 80lerde olur 2 kat artış. Ama bazıları %100 şart değil %60 yükseliş de yeterli diyor. Sen bi daha kan ver ama ayni yerde ayni saatlerde 48saat arayla yani o zaman belli olur
Deletedmom_787 EmellC pazartesi 21.4 tü perşembe verdim arada 2-3 gün vardı iki katından fazla artmış gibi 49.1 çıktı canım normal demi
EmellC Deletedmom_787 bazı doktolar da düşük rakamı gebelikten saymaz düşük bulduğu için. Sen 48 arayla aynı yerde kan vermeye devam et
meri3407 Deletedmom_787 canım gayet iyi. İki katına çıkması yeterli. Adetin gecikti mi bu arada ne zaman olman gerekiyordu ?
Deletedmom_787 meri3407 dün regl olmam gerekiyordu canım ben biraz acele ettim erken test yaptım değerler onun için biraz düşük bence
Minasuu22 Deletedmom_787 canım bende düşük değerle öğrendim o sıkıntı değil artış oranı önemli olan şuan betanda sıkıntı yok bence için rahat etmezse doktora danış istersen
babymom2026 Deletedmom_787 Bence hiç sürekli beta vererek kendini strese sokma ben 2 kere verdim başka da vermedim 13+1 haftalığım ☺️
Deletedmom_787 babymom2026 bende öyle düşünüyorum canım 2 kere verdim haftaya cuma zaten kadın doğum randevum var artık kan vermem haftaya nasipse randevu günü 5+2 haftalık oluyoruz belki kese bile gözükür bilmiyorum ama 💕 ama kan vermeyeceğim stres oluyorum zaten iki katı artış olmuş her günde artacaktır muhtemelen
babymom2026 Deletedmom_787 ben ilk öğrendiğimde verdim birde kadin doğuma randevu aldığımda istedi artışa bakmak icin doktor o kadar
Eymt Merhabalar 26 Eylül Perşembe 16,7 30 Eylül Pazartesi 191 3 Ekim Cuma 679 Nasıl bir yükselme sizce ?