Deletedmom_787 ilk zamanlar regl ağrısı gibi çok olur benim ilk 3 ay vardı o ağrılar endişelenme 5 üzeri zaten hamilelik var demek sağlıklı olması için de 2 katı artış diyorlar kan testi en doğru sonucu verecektir ben yüksek 1058le öğrendim ozaman gittiğimde daha küçücük kese vardı içinde bebiş bile yoktu 🤣