ebruuuuuummmm Deletedmom_787 Ben dört haftalıkken görmüştüm ama kişiden kişiye değişiklik gösteriyormuş
Minasuu22 Deletedmom_787 canım bende düşük değerle öğrendim o sıkıntı değil artış oranı önemli olan şuan betanda sıkıntı yok bence için rahat etmezse doktora danış istersen
Deletedmom_787 Minasuu22 aile hekimimde 2 katı artmış gebelik var dedi en güzeli stres olmadan beklemek haftaya cuma randevum var zaten inanıyorum ki bir sıkıntı çıkmayacak inşallah
Minasuu22 Deletedmom_787 Benimde perşembe inşallah güzel haberler alırız canım içini ferah tut hiç stres olma herşey güzel olcak inşallah 🥰
Brnzl Deletedmom_787 bana biraz az artmış gibi geldi pazartesi 337ydi ben dün verdim kan 5 gün içinde 2300 olmuş
Deletedmom_787 Brnzl çok erken öğrendim canım doktor en az %60 artış bekleriz %60 artış varsa normal kabul ederiz dedi benimki %129 artmış