raksanayusifova Deletedmom_787 Bendede ilk, mende 1 gün kala yapmştım selik çkmıştı, hatta gece 1 nide yaptim hergün koyulaşıyodu denediğimde😂
ikiprensesannesi___ sara29 ben böyle takip ederek yapmadığım için testleri bilmiyorum ama adet olacakmış gibi ağrılar gebeliğin başında oluyo bende de olmuştu ha olacam ha olacam derken testte pozitif çıkmıştı😁Rabbim gönlünüze göre versin inşallah vardır 🥰
[silindi] Deletedmom_787 2 kat artış sağlıklı olarak görülüyor ancak %60 ve fazlası artış olsada yeterli demişti doktorum. Benim bir iki kan verişimde 2 kat artmamıştı çok üzülmüştüm kimyasal yada dış gebelik diye ama elhamdülillah 7+1 olduk ve kalp atışları her şey yolunda gidiyor❤️
Deletedmom_787 [silindi] çok şükür 💕 darısı bana olsun inşallah bende ayın 10una randevu aldım ilk ultrasona gireceğim 5+2 haftaya denk geliyor inşallah keseyi görürüz💕🥺🙏🏻
[silindi] Deletedmom_787 regl ağrısıda benim hala oluyor. Regl olacağım sanıyorum bende hala. Ama Sürekli olmadığı, çok şiddetli olmadığı ve kanama eşilik etmediği sürece kasık ağrısıda normal kabul ediliyor. Stres yapma her şey olacağına varıyor. Pozitif sağlıklı düşünelim pozitif olsun Allahın izniyle🌸
Deletedmom_787 [silindi] çok haklısın canım bebişlerimiz önce Allaha sonra bize emanet biz kendimizi koruyalım yeter 💕
Cokistersengelerbence Deletedmom_787 canım gözün aydın öncelikle Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💕 sende erken öğrenmişsin %60 artması lazım. 35-40 civarı ise sağlıklıdır inşallah merak etme.
Deletedmom_787 Cokistersengelerbence çok teşekkür ederim canımm 💕 inşallah artar 🥺🙏🏻 çok yüksek artış olduğunda ikiz gebelik falan diyorlar doğru mu bilmiyorumda
Cokistersengelerbence Deletedmom_787 çok bilgim yok bu konuda ama genel olarak beta artışı ile alakası yok diyorlar. Umarım herşey gönlünce olur ♥️
Deletedmom_787 raksanayusifova çok teşekkür ederim canım 💕 haftaya randevu aldım 5+2 haftada ilk ultrasona girmiş olacağım inşallah keseyi görürüz 💕 allah hepimizin bebişini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah💕
Deletedmom_787 Brnzl inşallah canım bende 10 unda ilk ultrasona gireceğim keseyi görürüz inşallah 💕🥺🙏🏻
Deletedmom_787 [silindi] inşallah canım benim 💕 bulantılar ne zaman başlar ben şuan maşallah çok iyiyim 😅😅😅 4+1 hafta şuan
babyshark__ raksanayusifova merhaba siz yerleşme kanaması yaşadinizmi ben ilk hamilelikte yaşanadim şuanda hamileyim adete göre 5+1 ama yerleşme kanaması olmadı herkeste oluyor mu
raksanayusifova babyshark__ Merhaba, hayır hiç kanama falan olmadı, hiç 1 kere bile olsa akıntı falan olmadı.. her insanda farklı olur, illa yerleşme kanaması olacak diye birşey yok, içiniz rahat olsun👶❣
Ece45 Deletedmom_787 ben adet günü yaptım 45,8 çıktı 2 gün sonra tekrar kan tahlili verdim 189 yükseldi hamilesin dedi haftaya Keseye bakalım dendi Farklı doktor kimyasal olabilir dedi :(
Busranur_mnts Deletedmom_787 artar canım hiç stres yapma ben de 25 ile öğrendim 4+0da 6+2de keseyi gördük şimdi 20 haftalık gebeyim çokşükür
Deletedmom_787 Busranur_mnts maşallah 💕 inşallah sağlıkla huzurla kucağımıza alırız bebişlerimizi 💕 5+2 de kese gözükür mü sence randevu almıştım