aysemine25 bende de durum aynı 21 hfta olduk basaramadım. Bir dönem 1 ay içmedim hiç sonra tek tük aşırmaya kalktım. Kahroluyorum ama hiç içmedigimdeki stresimin de bebege iyi geldiğini de sanmıyorum.. içen insana içme demek kolay, ama içmemek çok zor. Aynı durumda olan biri olarak söylüyorum, bırakamıyorsan mesguliyet bul kendine tek tük içip oyalanmaya bak. Sevgiler ♥️