aysemine25 Tatlım bende içiyordum az uz değil eşimin ailesi hep kullandığı için bağımlılık oldu. 🙁 sonra burda bende sormuştum senin gibi o zaman hamile değildim. Tiksinen de var onu içmeden duramayan da..
12 şubattı sabah 6da test yaptım sırf hastaneye gitmemek için randevum vardı. Sadece 2 dk da iki çizgi😱 inanamadım şok oldum anında sigarayı bıraktım eşimin de desteğiyle ya da baskısıyla mı demeliydim. O bana yardımcı olsaydı kesinlikle bırakamazdım... Blogda okumuştum; sigara içsem mi , içmesem mi diye düşünmek bile bebekleri korkutuyormuş anne karnında🙁 içmek demiyorum bak sadece düşünmek....
bebeğin için , o Harika varlık için Bırakmalısın. Senin , benim yerimde olmak isteyen, hatta sadece boş gebelik olsun da karnım şişsin sadece diyen o kadar kadın var ki...