aysemine25
Hamileliğin ilk haftalarında mide bulantısından sigarayı bıraktım taki 19 haftalığa kadar malasef hamilelikte o kadar stres sıkıtnı üzerine yeniden başlamıştım ve hayatımın en büyük yanlışı oldu günde 4 tane içiyordum ama 4 tane bile yanlışmış 😞
Bebeğim SGA olarak doğdu gelişim geriliği 35 haftalık hamileyken bebeğimin karnı 32 haftalıkta kalmıştı ve böyle bebekler anne karnında her an suyunu bitebiliyormuş 😞 Ve anlamak imkansız mış her gün kontorl 3 gümde bir kontorl 40 haftalık olduğumda tam suni sancıyla Doğum yaptım bebeğimin karnı 36 haftalıkla uyumluydu
2800 doğdu şişlikler gidince 2560 grama düştü yanı canım son haftalardan sıkıntı çıkıuor hani diyorlarlar ya bebeğime bişi olmadı diye doğduktan sonra sıkıntısı ortaya çıkıuor astım bronşit gibi o yüzden sana tavsiyem sigarayı bırak zor biliyorum ama yaparsın sen annesin artık 💕
İnan bana kucağına aldığında gerçekten neden yaptım dersin 🌸 Hayırlı sağlıklı Doğumun olsun