[silindi] Cimcime30 sen kesin hamilesim bacım bi test yapsaydın ne inat ettin ya eşine süprizi yaparsın işte
Minamom_ Benimde bat 10/11 arası testi hangi marka aldınız en garanti hangisi awox predictor hepsinde yalancı gördüğümde oldu kafam çok karışık
sseymamoms [silindi] bugün baya umutlanmıştım ondan 😀 ya işin tuhaf yanı okadar cok kasık ağrım varkiii sol tarafta hep bide
Mahbuss Benimde bat 7 Tahmini yumurtlamanin üstünden bugün 9 gün geçti Dün test yapmıştım negatifti sabah baktım gölge gibi çizgi var awox test Kuruma çizgisi çıkarıyor mu awox testi ilk defa kullandım güvenilir diye
efnanss Mahbuss bence cıkartmaz awox biraz geç sonuc veriyor dün bende yapmıştım ilk yine negatif diye üzülmüştüm bekledikce cogaldı baska testlerlede destekledim dogruydu
Mahbuss efnanss inşallah vardır ya sol kasıkta çok batma oluyor Ama acaba yumurta çatlamadi onun sancısı mi oluyor diye düşündüm Siz kaç gün geçince test yapmıştiniz Bugün sabah yaptım yine awox yine negatif hiç çizgi görünmüyor
Elfksogl efnanss canım gerçekten geç mi sonuç veriyor awox yani yumurtlamadan 9. Günde pozitifi görmek zor mu varsa ?
efnanss Mahbuss 6ekim benim beklenen regl tarihim 5 gün önce gördüm yani bugun yaptım yine silik çıktı ben 5gün kalaya kadar hiç çizgi görmemiştim
senos15 [silindi] bende aynı canım yarın kapında diyordu bugün gelmeyecekmiş bende yarını bekliyeceğim malesef
Mahbuss [silindi] benim 4 gün var olsa çıkardı herhalde bende Flaşla yakınca bir çizgi görüyorum ama kör oldum iyice Belki de görmek için görüyorum yani