[silindi] Musilk-1 atmayın testleri kızlar atma çöpe bak gölgedir belkş ben yok gibi hayalet gölgeyle ilk oğluma hanilemolduğumu öğrendim telefon flaşı ile bak at istersen burayada
Musilk-1 [silindi] bir gölge görüyorum 5 dakika oldu hemen atmıyorum zaten bir kaç gün bekliyor 😂 ama siz göremezsiniz daha hayırlısı birazdaha beklemem lazım bide gündüz yaptım inşallah pozitifi görürüm artık
[silindi] Cimcime30 belirti tabikideeeee ayyy yapsana meraktan çatlatma insanı yapppp altı üstü iki damla işicen 😂😂😂😂 hadi hadiiiiii zaten ayın 6 sında bidaha yaparsın sen yap seninki kesin çift
Musilk-1 [silindi] inşallah sabır birazdaha hayırlısıyla tez zamanda güzel haber alalım bu ay inşallah 🤍
sseymamoms [silindi] bugün baya umutlanmıştım ondan 😀 ya işin tuhaf yanı okadar cok kasık ağrım varkiii sol tarafta hep bide
[silindi] Cimcime30 benim evde şuan kalsaydı test ben direk yapmıştım senin yerine sipariş verdim trendyoldan kargoda gelsin kargocudan alır almaz yapcam tekrar
Cimcime30 [silindi] kız Allah Senı pes peseymısız sende belırtı varmıydı sordum mu hatırlamıyorum da b12 gıdık Bnde hahah mersındeyım ben
[silindi] Cimcime30 istanbul bende bende belirti sadece halsizlik çok bide keskin bir bel ağrısı var bende