Sakin olun öncelikle. Kilo takıntısı olan bir insan olarak gebeliğin başında çok hızlı bir şekilde beş kilo almıştım, hatta doktorum dikkat et çok hızlı demişti. Tabi sizin gibi aşırı kafama takmış, bu hızla gidersem diye çok üzülmüştüm. Şimdi gebeliğimin 38.haftası, dikkat etmememe rağmen toplamda 14 kilo aldım. Ki gayet normal kabul ediliyor. Yani şunu söylemek istiyorum. Herkesin aldığı kilo hızı farklı kimisi gebelik başında hızlı alıyor sonra bir duraklamaya giriyor, kimisi de başta bulantılardan dolayı kilo verse de doğuma kadar çok daha fazla kilo alıyor. Yani şimdi şu kadar aldım doğuma kadar 30 olurum diye düşünmeyin. Öyle olmayabiliyor.