kartanesi___ hiç moralinizi bozmayın kımseyle kıyaslamayın doğumdan sonra güzel bir dıyetke verirsiniz emzirirken gerçekten çok güzel kılo verılıyor ben ilk gebelıkte 11 kılo almıştım ama boyuma göre çok yüksek kılıyla gırdım doğuma 76 ile girdim 68 ile çıkmıştım 155 boyum bana çok fazla geliyordu baya psikolojım bozulmuştu diyetisyene gittim oda ayda 1,5 kılo veriyim diye diyet listesi verdi ama ben tam uymadığım halde 1 ayda 5 kılo bermıstım diyetisyen şaşırmıştı sizde verirsiniz almaktan korkmayın hbebegınız önemli suan da 34 haftalık gebeyim kılo almayım dıye yemek bile yemedim az yedim ve bebegım minik kamıs bende şu ana kadar sadece 3,5 kılo almıştım 2 haftadır güzel beslenıyorum bebegım duzene girdi o yüzden takmayın sizde beslenmenize bakın isterseniz şimdiden bir diyetisyene başvurun çok kılo almak istemiyorsanız kimseyle de kendınızı kıyaslamayın