kartanesi___ vücudun su tutmuş olabilir. Mesela ben kendimde öyle olduğunu düşünüyorum çünkü günlük yediğim yemeklerin dışına çıkmadım hamileyim diye öyle aşırı aşırı yemedim 6 yıldır aşağı yukarı aynı şekilde besleniyordum ama hamile kalınca kilo olarak yansıdı bu. Şeker yüklemesi yaptırdım çıkmadı vücudumun su tuttuğunu düşünüyorum. Doğumdan sonra ödem attırıcı şeylerle gider bence. Sen de içini ferah tut çok zor da kalırsan diyet yaparsın spor yaparsın senden ve bebeğinden önemli değil🌸