kartanesi___ selamm, kendimden bahsedeyim önce , 50 kilo hamile kaldım ve 30 yaşındayım bu zamana kadar gördüğüm en fazla kilo 50 ydi. Çevremde de hep zayif ve kilo alamaz olarak bilinirim zaten çünkü ne yesem kilo alamıyordum . Şu an 15 haftalık hamileyim ve 6 kilo aldım 🙈 şok içerisindeyim hayatımda bu kadar kilo alamadım , doktoruma sorduğumda evet kilo alımın biraz hızlı olmuş ama hiç sorun değil zaten yarısından fazlasının doğum aninda , kalanını da zamanla farkında bile olmadan verebilicegimi söyledi . Yani kısaca demem o ki ben artık kiloya hiç takılmıyorum elbet alınır verilir bebeklerimiz sağlıklı olsun 🙃 bence sizde kendinizi olumsuz yöne çekmeyin bu süreç hepimiz için geçici bir süreç 🤗 doğumdan sonra iki diyet bi spora bakar , miniklerin canı sağolsun yeter 🌸🥰