Ayseguls_baby puset minderi ve örtüsünü çok önermiyorlar açıkçası ben almadım almayı da düşünmüyorum minderi rahatlık açısından önermiyorlar çünkü minder koyduğunuz zaman bebeğiniz iki büklüm kalıyor örtüyü de içeri rahat hava giriş çıkışı olmadığı için önermiyorlar örtüyü de o yüzden almadım tek katlı bir Müslin örtü atmayı düşünüyorum pusetin üzerine ya da belki bir tülbent beyaz renk belki de hiçbir şey örtmem Ocak Şubat arası doğum bekliyorum kullanacağımı düşünmüyorum açıkçası zaten çocuğu giydireceğiz saracağız battaniyesini örteceğiz ve hastaneden arabaya gidene kadar belli bir zaman soğuğa maruz kalacak dışarı çıkarken de aynı şekilde ama tabii ki gene de sizin kararınız