Ayseguls_baby yagmurandrmk örtüyle ilgili ebemizle de konuştum kendisinin fikri de bu yöndeydi tamamen kapatmayan ama hastalıklardan da korunması amacıyla almam gerektiğini söyledi ❤️ kalabalık ilçede yaşamanın dezavantajları 😌
yagmurandrmk Ayseguls_baby gerçekten kalabalık kesimlerde yaşamak çok zor ben de çok sakin bir yerde yaşamıyorum ama İstanbul kadar da kalabalık değil Rabbim kolaylık versin gerçekten ❤️🤲
Ayseguls_baby yagmurandrmk Amiin canım inşallah bebeklerimiz hasta olmadan atlatırız kış günlerini ❤️❤️
kartanesi___ Ayseguls_baby ay benim hiç bu konularda bilgim yok da pusete ayrıca minder mi almak gerekiyor içinde zaten minderi olmuyor mu
Ayseguls_baby kartanesi___ canım ben de minder alacaktım burada arkadaşlar alma dedi doktorlar önermiyormuş ben sadece örtü alacağım kış bebeği olacağı için hastalıklardan korunması için hastane ortamlarında
kartanesi___ Ayseguls_baby benim bebeğim de kısmetse şubatta doğacak ben de sadece örtü almayı düşünüyorum ama geçen bir doktor örtüyü tamamen kapatmamak gerekiyor demişti aklında bulunsun
Ayseguls_baby kartanesi___ önü düğmeli alıcam canım hava çıkışlı olanlardan fermuarlılar bence zararlı