Ayseguls_baby Kızlar doğumum aralıkta olacak inşallah. Çift katlı puset örtüsü seti öneriniz var mı? İnst. kullanmıyorum.
Gamzeahmet123 Ayseguls_baby canım ben trendyoldan wenaris diye bir sayfadan aldım kumaşı falan gayet kaliteli ve kalın çift taraflı
dedimolabilirrr Ayseguls_baby ben trendyoldan aldım çok güzel kumaşıııı benim de doğumum Kasım da hem nefes alabilen hem de kış bebeği için kullanışlı olacak bir model aldım ve üzerine de kuzumun ismini yazdırdım çok güzel geldi 🥰 https://ty.gl/whx2oi058l226
Ayseguls_baby Gamzeahmet123 canım satıcısı pitiko baby mi? Baktığım modellerden biriydi satıcısı da oysa bende ordan alayım
Yaswinn Pitikobabyden aldım dün örgü puset örtüsü diye ismi var örtünün ama minderi çok önerilmiyor zaten pusetlerde yenidoğan desteği oluyor
Nihan87 Pusete destek koymayın, ben bebemüslin’den set olarak aldım ama puset içine bir şey koymayacağım, sadece puset örtüsü kullanacağım.
cilekbebek Juniperus diye bir satıcıdan aldım ben de kalın ve güzeldi kumaşı yazın çok uygun olmaz sanırım tam kışlık, minderi de güzel ama kullanır mıyım bilmiyorum
Ayseguls_baby cilekbebek benim doğum aralıkta olacak yaza kadar pusetten çıkar normal bebek arabasına geçer diye düşünüyorum kışı geçirsek yeter o yüzden çift katlı bakıyorum ❤️
bluemom24 Trendyol karsu tasarımdan aldım 4 katlı müslin isminin baş harflerini yazdırdım üzerine çok beğendik
bluemom24 Ayseguls_baby henüz kullanmadım şubatta doğumum inşallah yeterli olacağını düşünüyorum rüzgarı kessin yeterli bence aşşırı soğuklarda yağmurlukta takılır🥰
Ayseguls_baby bluemom24 doğru diyorsun canım zaten arabadan in arabaya bin yaparız 😍 sağlıkla gelsinler inşallah ❤️❤️
bluemom24 Ayseguls_baby evet evet hava alsınlar zaten sıkı giydiririiz mart nisanda da kullanacağım uygun olsun istedim ben