Busraynr
Merhabaa, bugün biz 7+1 olduk ve kahverengi leke gelmişti sabah doktora gittik ikiz olduğunu gördük kendini saklamış 😂 benim biraz ilaç fazla. Tiroit, aspirin, multivitamin ve bugün progesteron başladık. Haziranda kızımın kalbi durmuştu kan sulandirici onun için. Ankarada yaşıyorum medicalpark keçiörene gidiyorum