GEBES3 aramızda bir hafta var. Benim de idrar vardı unuttum:) şuan biraz azaldı idrar. Aynı belirtilerimiz var ben de sadece ağzımdaki tat oluştu o da iki üç gündür var. Benim ilk hamileliğimde de öyle çok midem bulanmamıştı zaten. Bunda da yok çok şükür