pinarkrks Benimde şuan 8+3 akşam bulantılarım ve sağ belimde ince sız gibi bir ağrı var 🫠 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım insallah
Cekonomiiisstt GEBES3 ya bende bi göğüs hassasiyeti var dünden beri de az az başım dönüyor hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi korkutuyor beni biraz 🥺
GEBES3 Cekonomiiisstt bende öyle insan tedirgin oluyor ama bak bir sürü kişiyiz öyle 🫠 herkesin farklı demek ki biz şanslılardanız diyelim 🥹
18099 @“GEBES3” GEBES3 Beyez şeffaf bir akıntı normaldir ama yine de bir doktorunuza danışın isterseniz ☺️
Cekonomiiisstt gizarden ben liv ulus Seyfettin özvurala gidiyorum takip ve ulaşılabilirlik çok iyi tavsiye ederim 🌸
meryys Cekonomiiisstt Seyfettin hoca yaa özge hocanın eşi mükemmel insanlar ben Ankaradayım ama ne zaman birsey sorsam ikiside cevap verir🥹
mom_51 8+6 dan selamlarrr. Yarın 9 haftadayız ve doktor kontrolüm var. Geçen hafta gümbür gümbür kalp atışını dinledik. Mayıs 6 doğum gösteriyor ama benim 3. Sezeryan olacağı için bence Nisan sonuna kucağıma alır gibiyim
zumra8146 mom_51 Seninle aynı günümüz canım. Benimde 3. Sezaryen olacak muhtemelen benimde nisan sonu olur 🙃
Fatimanur Busraynr bende 5+5 günlüğüm daha doktora gidemedim yurtdışındayım 13 ekim de randevum var o zaman gideceğim inşallah keseyi de görürüz kalp atışınıda duyarız inşallah 🤲🏻