Pdr Ayseymen iyi doktor. Şeker yüklemesi yaptırdınız mı, bir daha kontrolde yaptıracağız dedi isteyip istemediğimi sormadı .
Elikkk Ay nasıl mutlu oldum elazığ başlığı görünce istanbuldan gelin geldim buraya 1 sene olcak 25 haftalıgım şehir hastanesine gidiyorum doktorum uğur orak memnunum kendisinden siz neler yapıyorsunuz keyifler nasil?
Ayseymen Elikkk benim normalde cok iyiydi ama bu hafta cok halsizim kendimi yorgun mutsuz hissediyorum
Elikkk Halsizlik zaten kaçınılmaz ama bu aralar biraz yürüsem hareket etsem kalçam ve belim ağrıyor ne yapacagimi bilemiyorum hep yatıyorum işimi gücümü bitirip dışarı çıkmak ıstemiyorum verebileceğiniz tavsiyeler varmı
Pdr Ayseymen sizin az kalmış, doğumun hayat hastanesinde yapacaksanız tecrübelilerinizi paylaşırsınız. Benim Allah nasip ederse 9 temmuzda doğum