Elikkk Bende şehir hastanesinde yapacağım bakalım yeni hastanemizdeki şartlar neler rahat olacakmı inşallah paylaşıcam burdan hem elazığlı annelere fikir olsun hemde doğum hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum
Mervesahin Ayseymen bende aslen Balıkesir liyim Elazığlı oldum artık 32+1 olduk medikalde fethi beye gidiyoruz bizde 🥰
Omrebedel Mervesahin fethi bey haklinda biraz bilgi verrmsnz lutfen ben sami beye gidiyorm da cok kararsizim fethi beye gitmek istiyorm
incitanemm Sewo bende 31 haftaligim necati kayat gidiyorum arada zeynep hanıma medicale kararsizim doğumu nerde yapacağıma medical çok pahalı geliyo bilemiyorum 🤔
Elikkk incitanemm 26 haftalıgım nerdeyse doğuma daha var ama planım şehir hastanesine gitmek bakalım neler olcak heycanliyiz
esraesraklc Ayseymen 29 +0 erkek bebek bekliyoruz medicalde feti beye gidiyorum çok yorucu mide ekşimesi var ama idare ediyoruz hamd olsun
Ayseymen payidar amin canim insallah hepimiz saglikla kavusuruz meleklerimize dualarimiza katalim birbirimizi❤😍😘
Yeniannepinar Merhaba kızlar . Allahhepimizi tek sancıca kurtarsın inşallah. Bende 28 hastalığım medical parkta fatma kaya ya gidiyorum. Her an değiştirebilirim kararsizim hala doktor konusunda ona giden var mi
Elikkk Yeniannepinar iyi olduğunu duymuştum elazigda mesur bi kaç doktordan biri şükrü beyi çok öneriyorlar bi bak araştır istersen memnun değilmişim doktorundan
Sedamomy Ayseymen ben Ayseymen ben elazığlı değilim ama doktora medikal parka gidiyorum Emine hanıma 😊 henüz çok küçük ama 6 haftalık benimki