Sewo benim nst de sancı çıktı bebek kanala girmiş yüzü gözükmüyodu sadece açılmam yoktu sevindirici olarak .... bak bende 24. Haftadan beri yatıyorum ama itiraf edeyim son iki haftadan beri ayaklandım 2 kere ev oturmasına gittim dışarı yemeğe de gittim yemeğimi kendim yapıyprum ...ama bel ağrısı başlıyo bu sefer