tturta ArdenArmin ben 39+0 oldum. 8.30 ameliyat saati, 6.30 gibi hastanede olun dediler. Uyku tutmadı heyecandan :) Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
ArdenArmin tturta amın bnde 7 buçukda gidicem şimdiden acıktım we susadım napıcaz ameliyattan çıkana kadar allah bilir
BCNU Mavispembis1_ şimdi geldik hastaneye. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi .Ameliyatlar da iyi geçsin hemen ayağa kalkalım 💙
tturta Mavispembis1_ şu an kucağımda meleğimi emzirirken yazıyorum :) allahıma şükürler olsun ikimiz de iyiyiz, tarifsiz bir mutluluk içindeyim 🧿🙏🏻
ArdenArmin Mavispembis1_ Bnmde kuzum doğdu 2. Sezeryan zor geçti hala zor yürüyorum bebişi emziriyorum 250 gram kaybetmiş mamaya basladık bakalım
BCNU Mavispembis1_ sezeryanın ilk 2 günü zormuş ya, özellikle bu gaz sorunu çok fena. Benim kız da 3150 kg doğdu, emmesi falan iyi. Şu an benim ağrılar dışında her şey yolunda. Umarım herkes iyidir ve bebeğini sağlıkla kucağına almıştır
Mavispembis1_ tturta oyy maşallah Afiyet olsun 💕 Benim sütüm az az geliyo hemşireler yeter diyo ama bence az 🥲 siz nasıl yaptınız
ArdenArmin Mavispembis1_ Bnmde az yoğun yağ gibi geliyor ama bebek tombikse yetmiyor 3750 doğdu kızım bn sabaha kdr emzirdim uyumadım sabah 250 gram kaybetmiş mama başladık ama bebek 3 kilo falansa yeter ilk süt
tturta Mavispembis1_ benim de öyle, mama takviyesi verdiler gece. Kan şekeri düşük değildi ama aç kalmasın dediler. Şu an meme ve mama birlikte veriyorum
Mavispembis1_ ArdenArmin ArdenArmin 3700 doğdu benim oğlumda tartmadılar ama şekerini ölçtüler düşük çıkmadı ama sararmaya başladı yani yetmiyor ben gazda çıkaramadım ağrılarım da çok kötü bakalım ne olacak
ArdenArmin Mavispembis1_ Bnmde agrılarım var biz sabah çıkış yaptık hastaneden ewde yiz hem meme hem mama dewam ediyoruz duşumu aldım falan ama oturup kalkmak inanılmaz zor yarında kontrole gıdıcez bebek için tekrar
Ceydktk Mavispembis1_ geçmiş olsun inşallah en kısa sürede toparlarsınız ,şehir hastanesinde yapıldı dimi sezeryan nasıldı memnun musunuz
ArdenArmin BCNU gaz berbat bişey bn hastane yemeklerini yemediğim için dışardan söyledik çok gazlı şeyler yedim sanırım ağlaya ağlaya çıkardım gazımı yoksa 1 gece daha kalacaktık ama ilk sezeryan ı’m sanki daha kolay geçmişti yani tuplerimi baglatmadıgıma pişman oldum